Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
ZINECKER, M.
Originální název
Marketing informací se zaměřením na rozvoj česko-polského obchodu
Anglický název
Information Marketing in czech-polish trade
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Článek zdůrazňuje roli informací pro rozvoj zahraničního obchodu a snaží se postihnout nejvýznamnější ifnormační místa podporující rozvoj česko-polských obchodních vztahů.
Anglický abstrakt
This article is featuring the information role in the foreign trade and it exerts to appreciate the most important information places vertiginous in favour of czech- polish economic relations. The informations are absolutely necessary for the foreign trade. We class to the data necessary for marketing of the foreign trade those, which are relating to export territory, to noted selective directions and tenders, to competition in the given territory and the like. The information places can be state and independent institutions. In the Czech Republic conditions to the most important institutions engaged in export support appertain The industry and commerce department, Czech Trade, Czech export bank, Economic chamber, Trade association, Industry and transport association
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Information, Export, Support
Autoři
Vydáno
1. 1. 2002
Nakladatel
Katedra Marketingu, Widzial Nauk Ekonomicznych i Zarzadzania, Uniwersytet Mikolaja Kopernika
Místo
Toruň
ISBN
83-231-1441-2
Kniha
Zarzadzanie marketingowe w polskich przedsiebiorstwach
Strany od
353-363
Strany počet
11