Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Letošní ročník manažersko-marketingové soutěže pro týmy středoškoláků Business Point se mohl konečně po dvou letech vrátit na půdu Fakulty podnikatelské, kde se konalo jeho finále. A jaké týmy letos zazářily?
Marketingovo-manažerské téma:
Manažersko-informatické téma:
Vítězný tým Rakeťáci | Autor: Matouš CoufalJak už napovídá samotné rozdělení do kategorií, letos studenti soutěžili ve dvou skupinách. Manažersko-informatické téma se zaměřilo na využití elektronického obchodování a digitální komunikace v oblasti prodeje české certifikované přírodní kosmetik a marketingově-manažerské se věnovalo marketingovým aktivitám souvisejícím s prodejem české certifikované přírodní kosmetiky. Přírodní kosmetika se pak stala hlavním společným jmenovatelem i vzhledem k tomu, že naším partnerem se pro tento rok stala značka Bebutter, český výrobce přírodní kosmetiky Aromatica CZ s.r.o. ze Šlapanic. V manažersko-informatické kategorii se na stupni vítězů objevil pouze jeden tým toho důvodu, že se letos na toto téma soutěžilo po dvouleté přestávce, tudíž se přihlásilo i méně lidí.Autor: Matouš Coufal
Po vypracování analytického projektu z prvního kola nejlepší týmy postoupili do finále a přišli bojovat na fakultu. První den finále si rozlosovali učebny, ve kterých zpracovávali praktické zadání. Během 6,5 hodiny museli bez využití techniky prokázat, jak jsou kreativní a co vše z oblasti marketingu dovedou. Studenti vítězných týmů jako jednu z cen získali také možnost přijetí na Fakultu podnikatelskou bez přijímací zkoušky, což je pro mnoho z nich obrovskou motivací pro co nejlepší výsledky v soutěži.Autor: Matouš Coufal
V komisi byla mimo zástupců z praxe také zástupkyně studentů Fakulty podnikatelské Kateřina Prosecká. „Soutěž Busines Point jsem znala, ale tento rok to bylo poprvé, co jsem se stala součástí komise, která hodnotila výsledky studentů ve finále. Týmy byly velice dobře připraveny a všichni si zaslouží pochvalu a gratulaci. Ty nejlepší mě zaujaly projevem a schopností předat důležité informace jak komisi, tak ostatním posluchačům. Musím uznat, že to byla velice dobrá zkušenost,“ popisuje průběh soutěže Prosecká.Autor: Matouš Coufal
Ještě jednou tímto gratulujeme nejen výše zmíněným týmům, ale všem zúčastněným, kteří svými odevzdanými projekty nastavili laťku opět vysoko.
Na závěr děkujeme i všem studentům, kteří pomohli s realizací, členům komise a našim partnerům Bebutter a Centropen.
Odpovědnost: Mgr. Marta Vaňková