Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Nová náborová kampaň Nejsem idol je podle marketingových odborníků nejlepší reklamou 6. týdne. Známý Médiář ji ve spolupráci s časopisem MarketingSalesMedia vyhodnotil jako nejlepší kampaň v rámci tzv. Reklamní katovny, kde VUT porazilo firmy jako Nestlé nebo Milka.
"VUT budovalo mýtus nerdů, teď bourá mýtus nerdů. Zase o krok napřed," ohodnotlil kampaň marketingový guru Martin Charvát. "Jenom mrtvý ryby plujou po proudu a VUT je sakra živá štika," vzkazuje na adresu brněnské techniky jeho kolega Jakub Plášek.
V týdnu, kdy byla kampaň Nejsem idol spuštěna, se hlavní video objevilo v sekci Trending Videos na YouTube. Za umístění v této prestižní sekci nelze zaplatit. YouTube sem umisťuje videa na základě toho, že často jsou vyhledávaná, lidé se o nich baví a komentují je. Na hlavní stránce YouTube už se video uživatelům zobrazilo více než 300 000krát.
Odpovědnost: Mgr. Marta Vaňková