Oddělení marketingu
Kompetence
Oddělení marketingu zabezpečuje zejména:
- formulování marketingové strategie VUT, řízení a zajištění marketingu vzdělávání, marketingu výzkumu a institucionálního marketingu, marketingu společenské (třetí) role VUT a zahraničního marketingu,
- správu vizuálního stylu VUT a koordinaci propagace značky VUT,
- plánování, přípravu a zajištění realizace marketingových akcí, včetně účasti VUT na tuzemských i zahraničních veletrzích ve spolupráci s Oddělením internacionalizace, Odborem studijních záležitostí a Odborem výzkumu a vývoje,
- přípravu, organizaci a zajištění akademických, protokolárních, ceremoniálních, institucionálních, společenských a veřejných obřadů, slavností a akcí, vyjma těch v působnosti Kanceláře rektora, a současně podpora těch akcí, které jsou v působnosti Kanceláře rektora,
- vnitřní marketing,
- přípravu, realizaci a uplatnění propagačních tiskovin, prezentací a reklamních předmětů VUT,
- sponzoring a fundraising vč. partnerského programu,
- vztahy s absolventy,
- řízení reklamy a vztahů s veřejností (public relations) vč. souvisejících smluvních vztahů a jejich správy,
- vyhodnocování marketingové účinnosti a efektivnosti marketingu.
Oddělení marketingu - lidé
Odpovědnost: Mgr. Marta Vaňková