Organizační struktura

Odbor Facility managementu

Kompetence

Odbor zajišťuje zejména:

  • řízení správy a provozu areálů (Rektorátu),
  • řízení údržby a oprav budov, zařízení a venkovních prostor (Rektorátu a metodicky VUT),
  • řízení správy majetku,
    • zajištění a správa stavební a technologické pasportizace objektů VUT,
    • pojištění majetku,
    • provádění fyzické inventarizace budov, hal, staveb, pozemků, věcných břemen a nedokončeného dlouhodobého hmotného majetku – pozemků a věcných břemen VUT (v součinnosti s Odborem ekonomiky a účetnictví),
    • evidence komunálního odpadu,
  • řízení provozních služeb,
    • nakupování energií a médií a nákladové optimalizace spotřeby,
    • koordinaci a správu systémů měření a regulace v budovách a technologické zajištění,
  • činnosti související s pronájmy dočasně nevyužívaných ploch a prostor,
  • řízení zásobování a nakupování Rektorátu VUT,
  • správu pozemků – správa nemovitého majetku podléhající evidenci v centrální databázi katastru nemovitostí,
  • řízení BOZP a požární ochrany,
  • přípravu podkladů pro veřejné zakázky, organizace výběrového řízení pro zakázky malého rozsahu,
  • příprava podkladů provozních neinvestiční, investičních a centralizovaných prostředků (mimo projektové financování) k rozpočtu Rektorátu,
  • evidence a uveřejňování smluv spadajících pod Provozní odbor,
  • technická pomoc fakultám a součástem VUT.

Kontaktní údaje

Odbor Facility managementu
Rektorát VUT
Antonínská 548/1, Veveří, 60200 Brno 2

Přehled častých čísel

Oddělení správy budov

Oddělení facility služeb

Oddělení inteligentních budov

Oddělení dopravních služeb

Oddělení bezpečnostního managementu