Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Project detail
Duration: 01.01.2010 — 31.12.2010
Funding resources
Brno University of Technology - Vnitřní projekty VUT
- whole funder (2010-01-01 - 2010-12-31)
On the project
Projekt je orientován na oblast řízení marketingové komunikace instituci terciárního vzdělávání na úrovni fakult především ekonomického směru. Hlavním cílem bude vypracování metodologie auditu jako nástroje sloužícího k řízení marketingové komunikace fakult ekonomického zaměření. Cílem projektu však také bude evaluace použitelnosti tohoto auditu v rámci fakult jiného zaměření a na závěr v rámci celé vysoké školy jako jednoho organizačního celku. Jako místo výzkumu byl vybrán Jihomoravský kraj v rámci rozvoje tohoto regionu.
Mark
FP-J-10-5
Default language
Czech
People responsible
Chalupský Vladimír, doc. Ing., CSc., MBA - fellow researcherSchüller David, Ing., Ph.D. - principal person responsible
Units
Institute of Management- internal (2010-01-01 - 2010-12-31)Faculty of Business and Management- beneficiary (2010-01-01 - 2010-12-31)
Results
SCHÜLLER, D.; CHALUPSKÝ, V. Internal Marketing Communication of Higher Education Institutions. Economics and management-2007, 2011, roč. 2011, č. 16, s. 1316-1322. ISSN: 1822-6515.Detail