Project detail
Research to develop an audit methodology as a tool for managing marketing communication of tertiary education institutions
Duration: 1.1.2010 — 31.12.2010
Funding resources
Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT
On the project
Projekt je orientován na oblast řízení marketingové komunikace instituci terciárního vzdělávání na úrovni fakult především ekonomického směru. Hlavním cílem bude vypracování metodologie auditu jako nástroje sloužícího k řízení marketingové komunikace fakult ekonomického zaměření. Cílem projektu však také bude evaluace použitelnosti tohoto auditu v rámci fakult jiného zaměření a na závěr v rámci celé vysoké školy jako jednoho organizačního celku. Jako místo výzkumu byl vybrán Jihomoravský kraj v rámci rozvoje tohoto regionu.
Mark
FP-J-10-5
Default language
Czech
People responsible
Schüller David, Ing., Ph.D. - principal person responsible
Chalupský Vladimír, doc. Ing., CSc., MBA - fellow researcher
Units
Institute of Management
- responsible department (1.1.1989 - not assigned)
Institute of Management
- internal (1.1.2010 - 31.12.2010)
Faculty of Business and Management
- beneficiary (1.1.2010 - 31.12.2010)
Results
SCHÜLLER, D.; CHALUPSKÝ, V. Internal Marketing Communication of Higher Education Institutions. Economics and management-2007, 2011, roč. 2011, č. 16, s. 1316-1322. ISSN: 1822-6515.
Detail
Responsibility: Schüller David, Ing., Ph.D.