Project detail

Research to develop an audit methodology as a tool for managing marketing communication of tertiary education institutions

Duration: 1.1.2010 — 31.12.2010

Funding resources

Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT

On the project

Projekt je orientován na oblast řízení marketingové komunikace instituci terciárního vzdělávání na úrovni fakult především ekonomického směru. Hlavním cílem bude vypracování metodologie auditu jako nástroje sloužícího k řízení marketingové komunikace fakult ekonomického zaměření. Cílem projektu však také bude evaluace použitelnosti tohoto auditu v rámci fakult jiného zaměření a na závěr v rámci celé vysoké školy jako jednoho organizačního celku. Jako místo výzkumu byl vybrán Jihomoravský kraj v rámci rozvoje tohoto regionu.

Mark

FP-J-10-5

Default language

Czech

People responsible

Schüller David, Ing., Ph.D. - principal person responsible
Chalupský Vladimír, doc. Ing., CSc., MBA - fellow researcher

Units

Institute of Management
- responsible department (1.1.1989 - not assigned)
Institute of Management
- internal (1.1.2010 - 31.12.2010)
Faculty of Business and Management
- beneficiary (1.1.2010 - 31.12.2010)

Results

SCHÜLLER, D.; CHALUPSKÝ, V. Internal Marketing Communication of Higher Education Institutions. Economics and management-2007, 2011, roč. 2011, č. 16, s. 1316-1322. ISSN: 1822-6515.
Detail