Detail projektu
Výzkum na vytvoření metodologie auditu jako nástroje pro řízení marketingové komunikace institucí terciárního vzděláváni
Období řešení: 1.1.2010 — 31.12.2010
Zdroje financování
Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT
O projektu
Projekt je orientován na oblast řízení marketingové komunikace instituci terciárního vzdělávání na úrovni fakult především ekonomického směru. Hlavním cílem bude vypracování metodologie auditu jako nástroje sloužícího k řízení marketingové komunikace fakult ekonomického zaměření. Cílem projektu však také bude evaluace použitelnosti tohoto auditu v rámci fakult jiného zaměření a na závěr v rámci celé vysoké školy jako jednoho organizačního celku. Jako místo výzkumu byl vybrán Jihomoravský kraj v rámci rozvoje tohoto regionu.
Označení
FP-J-10-5
Originální jazyk
čeština
Řešitelé
Schüller David, Ing., Ph.D. - hlavní řešitel
Chalupský Vladimír, doc. Ing., CSc., MBA - spoluřešitel
Útvary
Ústav managementu
- odpovědné pracoviště (1.1.1989 - nezadáno)
Ústav managementu
- interní (1.1.2010 - 31.12.2010)
Fakulta podnikatelská
- příjemce (1.1.2010 - 31.12.2010)
Výsledky
SCHÜLLER, D.; CHALUPSKÝ, V. Internal Marketing Communication of Higher Education Institutions. Economics and management-2007, 2011, roč. 2011, č. 16, s. 1316-1322. ISSN: 1822-6515.
Detail
Odpovědnost: Schüller David, Ing., Ph.D.