Project detail

Research of the context and implementation of CRM and MO in aviation companies

Duration: 01.01.2010 — 31.12.2010

Funding resources

Brno University of Technology - Vnitřní projekty VUT

- whole funder (2010-01-01 - 2010-12-31)

On the project

Projekt se zabývá analýzou vztahů mezi tržní orientací (MO) a řízením vztahů k zákazníkům (CRM) u firem z oblasti letectví v ČR a SR. Aktuálnost tohoto primárního výzkumu je podložena významnými přínosy MO a CRM pro firemní výsledky a tím, že vazbám mezi MO a CRM není věnována sytematická pozornost - jde o projekt, který dosud nebyl řešen. Zvolené firmy jsou významnými tvůrci přidané hodnoty, tvoří tradiční stránku strojírenství ČR a mají ve světě významné kladné renomé. Projekt znamená přínos pro praxi řízení firem i pro teorii marketingu a managementu.

Mark

FP-J-10-3

Default language

Czech

People responsible

Chalupský Vladimír, doc. Ing., CSc., MBA - fellow researcher
Frejková Daniela, Ing., Ph.D., MBA - principal person responsible

Units

Institute of Management
- internal (2010-01-01 - 2010-12-31)
Faculty of Business and Management
- beneficiary (2010-01-01 - 2010-12-31)

Results

FREJKOVÁ, D.; CHALUPSKÝ, V. Connections Between CRM and Market Orientation. Acta Universitatis Bohemiae Meridionales. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích AE AH, 2012, vol. 15, no. 1, p. 55-64. ISSN: 1212-3285.
Detail