Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Project detail
Duration: 01.01.2010 — 31.12.2010
Funding resources
Brno University of Technology - Vnitřní projekty VUT
- whole funder (2010-01-01 - 2010-12-31)
On the project
Projekt se zabývá analýzou vztahů mezi tržní orientací (MO) a řízením vztahů k zákazníkům (CRM) u firem z oblasti letectví v ČR a SR. Aktuálnost tohoto primárního výzkumu je podložena významnými přínosy MO a CRM pro firemní výsledky a tím, že vazbám mezi MO a CRM není věnována sytematická pozornost - jde o projekt, který dosud nebyl řešen. Zvolené firmy jsou významnými tvůrci přidané hodnoty, tvoří tradiční stránku strojírenství ČR a mají ve světě významné kladné renomé. Projekt znamená přínos pro praxi řízení firem i pro teorii marketingu a managementu.
Mark
FP-J-10-3
Default language
Czech
People responsible
Chalupský Vladimír, doc. Ing., CSc., MBA - fellow researcherFrejková Daniela, Ing., Ph.D., MBA - principal person responsible
Units
Institute of Management- internal (2010-01-01 - 2010-12-31)Faculty of Business and Management- beneficiary (2010-01-01 - 2010-12-31)
Results
FREJKOVÁ, D.; CHALUPSKÝ, V. Connections Between CRM and Market Orientation. Acta Universitatis Bohemiae Meridionales. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích AE AH, 2012, vol. 15, no. 1, p. 55-64. ISSN: 1212-3285.Detail