Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Project detail
Duration: 01.01.2012 — 31.12.2012
Funding resources
Brno University of Technology - Vnitřní projekty VUT
- whole funder (2012-01-01 - 2013-12-31)
On the project
Projekt bude rozdělen do dvou částí: 1. Cílem projektu bude analyzovat, z dostupných zdrojů, deformační charakteristiku přední části moderního vozidla, tak, aby ji bylo možné využít ve znalecké praxi pro výpočet EES ze vzniklé deformace přední části vozidla. 2. Cílem projektu bude pomocí měření jízdních manévrů a situací vozidel shromáždit podklady pro definici pojmů náhle, nenáhle, respektive náhlá změna rychlosti či směru. Tak aby tyto hodnoty bylo možné používat ve znalecké praxi při analýze silničních nehod.
Mark
ÚSI-J-12-1800
Default language
Czech
People responsible
Tokař Stanislav, Ing., Ph.D. - fellow researcherVémola Aleš, doc. Ing., Ph.D., dr. h. c. - fellow researcherCoufal Tomáš, Ing., Ph.D. - principal person responsible
Units
Institute of Forensic Engineering- beneficiary (2012-01-01 - 2012-12-31)
Results
TOKAŘ, S. Analýza terminologie - Možnost odvrácení střetu X Možnost zabránění střetu. Soudní inženýrství, 2012, roč. 23, č. 1, s. 25-31. ISSN: 1211-443X.Detail
HIRT, M.; VÉMOLA, A.; COUFAL, T.; ZELENÝ, M.; ĎATKO, M. Dopravní nehody v soudním lékařství a soudním inženýrství - kapitola 3 - Poranění osádky v kabině osobního automobilu. In Dopravní nehody v soudním lékařství a soudním inženýrství. 1. Praha: Grada Publishing, a.s., 2012. s. 28-46. ISBN: 978-80-247-4308-0.Detail
TOKAŘ, S.; VÉMOLA, A.; KREJČÍŘ, P. Střet dvou vozidel před zůžením vozovky C 1427. 2012.Detail
COUFAL, T. Porovnání výpočtu EES dle lineární a reálné deformační charakteristiky. In Sborník anotací konference Junior Forensic Science Brno 2012. Brno: VUT v Brně, 2013. s. 232-245. ISBN: 978-80-214-4485-0.Detail
COUFAL, T. Výpočet energetické ekvivalentní rychlosti EES s využitím dat z čelní nárazové zkoušky. Soudní inženýrství, 2013, roč. 23-2012, č. 4, s. 273-287. ISSN: 1211-443X.Detail
COUFAL, T.; VÉMOLA, A.; KREJČÍŘ, P. Čelní střet vozidla Škoda s vozidlem Subaru (4003 - C1415). Brno: 2012. s. 1-36.Detail
COUFAL, T. Metody stanovení energetické ekvivalentní rychlosti (EES) při čelním nárazu do tuhé bariéry. In Sborník anotací konference Junior Forensic Science Brno 2012. Brno: VUT v Brně, 2010. s. 1-13. ISBN: 978-80-214-4485-0.Detail
TOKAŘ, S.; VÉMOLA, A. Analýza vybrané terminologie při řešení pojistných podvodů. Soudní inženýrství, 2013, roč. 24, č. 1, s. 6-14. ISSN: 1211-443X.Detail
TOKAŘ, S.; VÉMOLA, A.; KREJČÍŘ, P.; KLEDUS, R. Pokus o pojistný podvod, náraz vozidla do stromu C 1469. 2013.Detail
TOKAŘ, S. Analýza pojmů náhle x nenáhle pomocí experimentu. Sborník příspěvků XXIII. Mezinárodní vědecká konference soudního inženýrství. Brno: VUT v Brně, 2014. s. 283-295. ISBN: 978-80-214-4852-0.Detail
COUFAL, T. Tuhostní charakteristika přední části vozidla. In ExFoS 2012 Expert Forensic Science sborník XXI. mezinárodní vědecké konference soudního inženýrství. Brno: VUT v Brně, 2014. s. 1-11. ISBN: 978-80-214-4412-6.Detail
COUFAL, T. Deformační charakteristika přední části vozidla. In Sborník anotací konference Junior Forensic Science Brno 2012. Brno: VUT v Brně, 2013. s. 1-8. ISBN: 978-80-214-4485-0.Detail
TOKAŘ, S. Metodika měření náhlé změny rychlosti nebo směru. Sborník anotací Junior Forensic Science Brno 2013. Brno: VUT v Brně, 2013. s. 66-72. ISBN: 978-80-214-4704-2.Detail