Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Project detail
Duration: 1.1.2014 — 31.12.2014
Funding resources
Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT
On the project
Projekt bude zaměřen na dynamickou simulaci kolejového svršku moderní metodou kombinující spojitý (FEM) a diskrétní (DEM) přístup. Betonový pražec bude modelován pomocí nelineárních konečných prvků, zatímco štěrkové lože bude simulováno diskrétním modelem. V první části projektu se navrhovatel zaměří na implementaci praskání částic v diskrétním modelu, což umožní efektivně popsat degradaci štěrku. Poté se projekt zaměří na propojení spojitého a diskrétního modelu, za účelem co nejreálnějšího popisu interakce štěrku a pražce.
Mark
FAST-J-14-2471
Default language
Czech
People responsible
Dubina Radek, Ing. - principal person responsibleEliáš Jan, prof. Ing., Ph.D. - fellow researcher
Units
Institute of Structural Mechanics- responsible department (1.1.1989 - not assigned)Institute of Structural Mechanics- internal (1.1.2014 - 31.12.2014)Faculty of Civil Engineering- beneficiary (1.1.2014 - 31.12.2014)
Results
DUBINA, R.; ELIÁŠ, J. Drcení zrn železničního štěrku modelovaného pomocí kulovitých diskrétních prvků. In Juniorstav 2015. Brno, Česká republika: 2015. s. 1-7. ISBN: 978-80-214-5091-2.Detail
DUBINA, R.; ELIÁŠ, J. Representation of crushing phenomenon in DEM model of railway ballast. 30th conference with international participation Computational Mechanics 2014. 2014. p. 19-20. ISBN: 978-80-261-0429-2.Detail
ELIÁŠ, J. Simulation of railway ballast using crushable polyhedral particles. POWDER TECHNOLOGY, 2014, vol. 2014, no. 264, p. 458-465. ISSN: 0032-5910.Detail
Responsibility: Dubina Radek, Ing.