Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail projektu
Období řešení: 01.01.2014 — 31.12.2014
Zdroje financování
Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT
- plně financující (2014-01-01 - 2015-12-31)
O projektu
Projekt bude zaměřen na dynamickou simulaci kolejového svršku moderní metodou kombinující spojitý (FEM) a diskrétní (DEM) přístup. Betonový pražec bude modelován pomocí nelineárních konečných prvků, zatímco štěrkové lože bude simulováno diskrétním modelem. V první části projektu se navrhovatel zaměří na implementaci praskání částic v diskrétním modelu, což umožní efektivně popsat degradaci štěrku. Poté se projekt zaměří na propojení spojitého a diskrétního modelu, za účelem co nejreálnějšího popisu interakce štěrku a pražce.
Označení
FAST-J-14-2471
Originální jazyk
čeština
Řešitelé
Dubina Radek, Ing. - hlavní řešitelEliáš Jan, prof. Ing., Ph.D. - spoluřešitel
Útvary
Ústav stavební mechaniky- interní (01.01.2014 - 31.12.2014)Fakulta stavební- příjemce (01.01.2014 - 31.12.2014)
Výsledky
ELIÁŠ, J. Simulation of railway ballast using crushable polyhedral particles. POWDER TECHNOLOGY, 2014, vol. 2014, no. 264, p. 458-465. ISSN: 0032-5910.Detail
DUBINA, R.; ELIÁŠ, J. Drcení zrn železničního štěrku modelovaného pomocí kulovitých diskrétních prvků. In Juniorstav 2015. Brno, Česká republika: 2015. s. 1-7. ISBN: 978-80-214-5091-2.Detail
DUBINA, R.; ELIÁŠ, J. Representation of crushing phenomenon in DEM model of railway ballast. 30th conference with international participation Computational Mechanics 2014. 2014. p. 19-20. ISBN: 978-80-261-0429-2.Detail