Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Project detail
Duration: 01.01.2015 — 31.12.2015
Funding resources
Brno University of Technology - Vnitřní projekty VUT
- whole funder (2015-01-01 - 2016-12-31)
On the project
Projekt bude zaměřen na identifikaci vstupních parametrů modelu štěrkového lože, simulovaného pomocí metody diskrétních prvků. K identifikaci bude využito několik různých experimentů železničního štěrku převzatých z literatury. Poté bude provedena simulace podbíjení železničního pražce a studován vliv podbíjení na interakci železničního lože a pražce. Získané poznatky poslouží v závěrečné fázi k tvorbě komplexního modelu železničního svršku, jenž bude modelován pomocí kombinace FEM a DEM přístupu a zatěžováno drážní dopravou.
Mark
FAST-J-15-2849
Default language
Czech
People responsible
Eliáš Jan, prof. Ing., Ph.D. - fellow researcherDubina Radek, Ing. - principal person responsible
Units
Institute of Structural Mechanics- internal (2015-01-01 - 2015-12-31)Faculty of Civil Engineering- beneficiary (2015-01-01 - 2015-12-31)
Results
DUBINA, R.; ELIÁŠ, J. Dependence of the Discrete Model on the Internal Parameters Considering Grain Crushing. Engineering Mechanics 2015. Svratka, Česká republika: 2015. p. 54-55. ISBN: 978-80-86246-42-0.Detail
DUBINA, R. STUDIE KOMPOZITNÍHO TESTU MODELOVANÉHO KULOVITÝMI DISKRÉTNÍMI. In Juniorstav 2016. Brno, Česká republika: 2016. s. 1-8. ISBN: 978-80-214-5311-1.Detail
DUBINA, R.; ELIÁŠ, J. Representation of bulk and surface crushing phenomenon in DEM model of railway ballast. In Proceedings of Particle-based Methods IV – Fundamentals and Applications. Barcelona, Španělsko: 2015. p. 34-40. ISBN: 978-84-944244-7-2.Detail