Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail projektu
Období řešení: 01.01.2015 — 31.12.2015
Zdroje financování
Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT
- plně financující (2015-01-01 - 2016-12-31)
O projektu
Projekt bude zaměřen na identifikaci vstupních parametrů modelu štěrkového lože, simulovaného pomocí metody diskrétních prvků. K identifikaci bude využito několik různých experimentů železničního štěrku převzatých z literatury. Poté bude provedena simulace podbíjení železničního pražce a studován vliv podbíjení na interakci železničního lože a pražce. Získané poznatky poslouží v závěrečné fázi k tvorbě komplexního modelu železničního svršku, jenž bude modelován pomocí kombinace FEM a DEM přístupu a zatěžováno drážní dopravou.
Označení
FAST-J-15-2849
Originální jazyk
čeština
Řešitelé
Dubina Radek, Ing. - hlavní řešitelEliáš Jan, prof. Ing., Ph.D. - spoluřešitel
Útvary
Ústav stavební mechaniky- interní (01.01.2015 - 31.12.2015)Fakulta stavební- příjemce (01.01.2015 - 31.12.2015)
Výsledky
DUBINA, R.; ELIÁŠ, J. Dependence of the Discrete Model on the Internal Parameters Considering Grain Crushing. Engineering Mechanics 2015. Svratka, Česká republika: 2015. p. 54-55. ISBN: 978-80-86246-42-0.Detail
DUBINA, R. STUDIE KOMPOZITNÍHO TESTU MODELOVANÉHO KULOVITÝMI DISKRÉTNÍMI. In Juniorstav 2016. Brno, Česká republika: 2016. s. 1-8. ISBN: 978-80-214-5311-1.Detail
DUBINA, R.; ELIÁŠ, J. Representation of bulk and surface crushing phenomenon in DEM model of railway ballast. In Proceedings of Particle-based Methods IV – Fundamentals and Applications. Barcelona, Španělsko: 2015. p. 34-40. ISBN: 978-84-944244-7-2.Detail