Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Project detail
Duration: 01.06.2015 — 31.12.2015
Funding resources
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR - Rozvojové programy MŠMT
- whole funder (2015-06-01 - 2015-12-31)
On the project
Pedagogické projekty předmětu Základy architektury a bezprostředně navazující Základy architektonického navrhování postihují postupnou přeměnu studenta z prostého konzumenta poznání v přímého účastníka tvorby. Smyslem a cílem projektu je teoreticky seznámit studenta se základními pojmy architektury a architektonického tvůrčího procesu ve vazbách na spolupůsobící obory. Na samém počátku architektonického vzdělávání staví studenti modely světových architektonických děl s cílem proniknout do prostorové a hmotové podstaty stavby. Model je uměleckým přepisem nosné struktury, jejího prostorového uspořádání a výtvarných prostředků, které charakterizují dotčenou etapu vývoje architektury. Teoretická znalost a praktická dovednost ve smyslu zvládnutí dané problematiky pro vlastní architektonickou tvorbu je komplexním vyváženým celkem.
Description in EnglishThe sense and target of project is get to know students with basical therms of architecture in context and connection of collaborate branches. At the biginning of architectural education students build models of world´s architectural models with target get throw into material nature and space of structure. Model is arts transcription of load - bearing construction. Theoretical knowledge and practise skill is complex balancsed unit for architectural design.
Keywordsstruktura , architektura, modely, navrhování
Key words in Englishstructure, models, architecture, design
Mark
RP_VS/2015/5
Default language
Czech
People responsible
Petříčková Monika, doc. Ing., Ph.D. - principal person responsible
Units
Department of Engineering- beneficiary (2016-01-05 - not assigned)
Results
PETŘÍČKOVÁ, M.; DRÁPAL, J. Tradiční strukturální modely a 3D modelování. In 7th Architecture in Perspektive 2015. Ostrava: VŠB Technická univerzita Ostrava, 2015. s. 78-80. ISBN: 978-80-248-3802-1.Detail