Project detail

Hodnocení možností aplikace brandingových konceptů na trhu nízkoalkoholických nápojů v segmentu nápojů na bázi vína

Duration: 01.04.2017 — 30.09.2017

Funding resources

Neveřejný sektor - Přímé kontrakty - smluvní výzkum, neveřejné zdroje
- whole funder (2017-04-19 - 2017-09-30)

On the project

Hodnocení možností aplikace brandingových konceptů na trhu nízkoalkoholických nápojů v segmentu nápojů na bázi vína

Keywords
hodnocení možností aplikace brandingových konceptů

Mark

201701sm

Default language

Czech

People responsible

Zich Robert, doc. Ing., Ph.D. - principal person responsible

Units

Institute of Management
- beneficiary (2017-04-01 - 2017-09-30)

Results

ZICH, R.; CHLEBOVSKÝ, V.; ŠIMBEROVÁ, I.; MRÁČEK, P.; SCHÜLLER, D. Hodnocení možností aplikace brandingových konceptů na trhu nízkoalkoholických nápojů v segmentu nápojů na bázi vína. Brno: 2017.
Detail