Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail projektu
Období řešení: 01.04.2017 — 30.09.2017
Zdroje financování
Neveřejný sektor - Přímé kontrakty - smluvní výzkum, neveřejné zdroje- plně financující (2017-04-19 - 2017-09-30)
O projektu
Hodnocení možností aplikace brandingových konceptů na trhu nízkoalkoholických nápojů v segmentu nápojů na bázi vína
Klíčová slovahodnocení možností aplikace brandingových konceptů
Označení
201701sm
Originální jazyk
čeština
Řešitelé
Zich Robert, doc. Ing., Ph.D. - hlavní řešitel
Útvary
Ústav managementu- příjemce (01.04.2017 - 30.09.2017)Vinařství Velké Bílovice, s.r.o.- objednatel (15.11.2017 - nezadáno)
Výsledky
ZICH, R.; CHLEBOVSKÝ, V.; ŠIMBEROVÁ, I.; MRÁČEK, P.; SCHÜLLER, D. Hodnocení možností aplikace brandingových konceptů na trhu nízkoalkoholických nápojů v segmentu nápojů na bázi vína. Brno: 2017.Detail