Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Project detail
Duration: 02.03.2022 — 20.12.2022
Funding resources
Brno University of Technology - Institucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace
- whole funder
On the project
Projekt rozvíjí a implementuje současné metody navrhování se zaměřením na využití virtuální reality. na Fakultě bylo vytvořeno VR pracoviště a je třeba naučit studenty s těmito nástroji pracovat. OD základů 3D modelování v open source sw Blender po zobrazování a základní programování VR v také open source programu Unreal Engine. Studenti tak obsáhnou celou problematiku a získají potřebné skilly na využívání školní techniky. V současné době, big data, se digitální zobrazování stalo standardním nástrojem architekta. Virtuální a augmentovaná realita je již dekádu používána i praxi. Na fakultě bylo pořízeno VR pracoviště a je tedy veliká příležitost studenty v rámci série workshopů vyškolit na používání těchto nástrojů. Jako lektoři jsou oslovení lidé, kteří uvedené nástroje používají profesionálně na denní bázi.
Keywordsvirtuální realita; program Unreal Engine; big data; digitalizace
Mark
FRP_2022_PUTČ6_11
Default language
Czech
People responsible
Vítek Jiří, MArch Ing.arch. Ing. - principal person responsible
Units
Department of experimental design- beneficiary (2023-04-27 - not assigned)