Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail projektu
Období řešení: 02.03.2022 — 20.12.2022
Zdroje financování
Vysoké učení technické v Brně - Institucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace
- plně financující
O projektu
Projekt rozvíjí a implementuje současné metody navrhování se zaměřením na využití virtuální reality. na Fakultě bylo vytvořeno VR pracoviště a je třeba naučit studenty s těmito nástroji pracovat. OD základů 3D modelování v open source sw Blender po zobrazování a základní programování VR v také open source programu Unreal Engine. Studenti tak obsáhnou celou problematiku a získají potřebné skilly na využívání školní techniky. V současné době, big data, se digitální zobrazování stalo standardním nástrojem architekta. Virtuální a augmentovaná realita je již dekádu používána i praxi. Na fakultě bylo pořízeno VR pracoviště a je tedy veliká příležitost studenty v rámci série workshopů vyškolit na používání těchto nástrojů. Jako lektoři jsou oslovení lidé, kteří uvedené nástroje používají profesionálně na denní bázi.
Klíčová slovavirtuální realita; program Unreal Engine; big data; digitalizace
Označení
FRP_2022_PUTČ6_11
Originální jazyk
čeština
Řešitelé
Vítek Jiří, MArch Ing.arch. Ing. - hlavní řešitel
Útvary
Ústav experimentální tvorby- příjemce (27.04.2023 - nezadáno)