Konference s ID '' neexistuje.

Project detail

Značka a vztahy v kontextu rodinných podniků

Duration: 1.3.2024 — 28.2.2025

Funding resources

Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT

On the project

Projekt si klade za cíl zjistit provázanost Aakerova modelu brand equity se SEW modelem v kontextu rodinných podniků v rozdílných odvětvích. Toto spojení může rodinným podnikům nabídnout nové možnosti rozvoje. Rodina je charakterizována citovou stránkou, zatímco svět podniku vyžaduje racionalitu a výsledky. Prolnutí těchto dvou světů ovlivňuje směřování a cíle podniku včetně tvorby značky. V rámci projektu bude provedena srovnávací studie vzorku vybraných rodinných podniků ve vybraných odvětvích

Mark

FP-J-24-8529

Default language

Czech

People responsible

Andrýsková Jana, Ing. - principal person responsible
Koráb Vojtěch, prof. Ing., Dr., MBA - fellow researcher
Straková Iva, Ing. - fellow researcher
Zich Robert, doc. Ing., Ph.D. - fellow researcher

Units

Faculty of Business and Management
- responsible department (24.1.2024 - not assigned)
Institute of Management
- internal (1.1.2024 - 31.12.2024)
Faculty of Business and Management
- beneficiary (1.1.2024 - 31.12.2024)

Results

ANDRÝSKOVÁ, J.; STRAKOVÁ, I.; ZICH, R. Using family aspects in the creation of brand elements for online brand communication of family businesses. Scientia&Societas, 2025, vol. 20, no. 11.2.2025, p. 85-105. ISSN: 1801-7118.
Detail

STRAKOVÁ, I.; ANDRÝSKOVÁ, J. LINKING THE AAKER MODEL OF BRAND EQUITY WITH THE SEW MODEL (SOCIOEMOTIONAL WEALTH) IN FAMILY BUSINESSES. DOKBAT 2024 - 20th International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. First edition. Zlín: Tomas Bata University, 2024. p. 231-246. ISBN: 978-80-7678-288-4.
Detail

Responsibility: Andrýsková Jana, Ing.