Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Project detail
Duration: 01.03.2024 — 28.02.2025
Funding resources
Brno University of Technology - Vnitřní projekty VUT
- whole funder (2024-01-01 - 2025-12-31)
On the project
Projekt si klade za cíl zjistit provázanost Aakerova modelu brand equity se SEW modelem v kontextu rodinných podniků v rozdílných odvětvích. Toto spojení může rodinným podnikům nabídnout nové možnosti rozvoje. Rodina je charakterizována citovou stránkou, zatímco svět podniku vyžaduje racionalitu a výsledky. Prolnutí těchto dvou světů ovlivňuje směřování a cíle podniku včetně tvorby značky. V rámci projektu bude provedena srovnávací studie vzorku vybraných rodinných podniků ve vybraných odvětvích
Mark
FP-J-24-8529
Default language
Czech
People responsible
Koráb Vojtěch, prof. Ing., Dr., MBA - fellow researcherStraková Iva, Ing. - fellow researcherZich Robert, doc. Ing., Ph.D. - fellow researcherAndrýsková Jana, Ing. - principal person responsible
Units
Faculty of Business and Management- (2024-01-01 - 2024-12-31)Institute of Management- (2024-01-01 - 2024-12-31)