Project detail

Značka a vztahy v kontextu rodinných podniků

Duration: 01.03.2024 — 28.02.2025

Funding resources

Brno University of Technology - Vnitřní projekty VUT

- whole funder (2024-01-01 - 2025-12-31)

On the project

Projekt si klade za cíl zjistit provázanost Aakerova modelu brand equity se SEW modelem v kontextu rodinných podniků v rozdílných odvětvích. Toto spojení může rodinným podnikům nabídnout nové možnosti rozvoje. Rodina je charakterizována citovou stránkou, zatímco svět podniku vyžaduje racionalitu a výsledky. Prolnutí těchto dvou světů ovlivňuje směřování a cíle podniku včetně tvorby značky. V rámci projektu bude provedena srovnávací studie vzorku vybraných rodinných podniků ve vybraných odvětvích

Mark

FP-J-24-8529

Default language

Czech

People responsible

Koráb Vojtěch, prof. Ing., Dr., MBA - fellow researcher
Straková Iva, Ing. - fellow researcher
Zich Robert, doc. Ing., Ph.D. - fellow researcher
Andrýsková Jana, Ing. - principal person responsible

Units

Faculty of Business and Management
- (2024-01-01 - 2024-12-31)
Institute of Management
- (2024-01-01 - 2024-12-31)