Detail projektu

Značka a vztahy v kontextu rodinných podniků

Období řešení: 1.3.2024 — 28.2.2025

Zdroje financování

Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT

O projektu

Projekt si klade za cíl zjistit provázanost Aakerova modelu brand equity se SEW modelem v kontextu rodinných podniků v rozdílných odvětvích. Toto spojení může rodinným podnikům nabídnout nové možnosti rozvoje. Rodina je charakterizována citovou stránkou, zatímco svět podniku vyžaduje racionalitu a výsledky. Prolnutí těchto dvou světů ovlivňuje směřování a cíle podniku včetně tvorby značky. V rámci projektu bude provedena srovnávací studie vzorku vybraných rodinných podniků ve vybraných odvětvích

Označení

FP-J-24-8529

Originální jazyk

čeština

Řešitelé

Andrýsková Jana, Ing. - hlavní řešitel
Koráb Vojtěch, prof. Ing., Dr., MBA - spoluřešitel
Straková Iva, Ing. - spoluřešitel
Zich Robert, doc. Ing., Ph.D. - spoluřešitel

Útvary

Fakulta podnikatelská
- odpovědné pracoviště (24.1.2024 - nezadáno)
Ústav managementu
- interní (1.1.2024 - 31.12.2024)
Fakulta podnikatelská
- příjemce (1.1.2024 - 31.12.2024)

Výsledky

ANDRÝSKOVÁ, J.; STRAKOVÁ, I.; ZICH, R. Using family aspects in the creation of brand elements for online brand communication of family businesses. Scientia&Societas, 2025, vol. 20, no. 11.2.2025, p. 85-105. ISSN: 1801-7118.
Detail

STRAKOVÁ, I.; ANDRÝSKOVÁ, J. LINKING THE AAKER MODEL OF BRAND EQUITY WITH THE SEW MODEL (SOCIOEMOTIONAL WEALTH) IN FAMILY BUSINESSES. DOKBAT 2024 - 20th International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. First edition. Zlín: Tomas Bata University, 2024. p. 231-246. ISBN: 978-80-7678-288-4.
Detail

Odpovědnost: Andrýsková Jana, Ing.