Project detail

Online komunikace značek vznikajících v rámci podnikavých a inovačních ekosystémů universit se zaměřením na generaci Z z pohledu výkonnosti značky

Duration: 1.3.2025 — 28.2.2026

Funding resources

Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT

On the project

Tento projekt si klade za cíl identifikovat dopady online komunikace značek vznikajících v rámci podnikatelských a inovačních ekosystému universit na výkonost těchto značek. Oblast podpory začínajících firem je v současné době valmi aktuálním tématem jak v oblasti business, tak v akademické sféře, podobně jako online komunikace. V rámci projektu bude zkoumáno vnímání samotných firem, zákazíků, investorů a příslušníků akademické sféry.

Mark

FP-J-25-8746

Default language

Czech

People responsible

Andrýsková Jana, Ing. - principal person responsible
Bednářová Markéta, Ing. - fellow researcher
Šimberová Iveta, doc. PhDr., Ph.D. - fellow researcher
Zich Robert, doc. Ing., Ph.D. - fellow researcher

Units

Faculty of Business and Management
- responsible department (13.1.2025 - not assigned)
Institute of Management
- internal (1.1.2025 - 31.12.2025)
Faculty of Business and Management
- beneficiary (1.1.2025 - 31.12.2025)

Responsibility: Andrýsková Jana, Ing.