Detail projektu
Online komunikace značek vznikajících v rámci podnikavých a inovačních ekosystémů universit se zaměřením na generaci Z z pohledu výkonnosti značky
Období řešení: 1.3.2025 — 28.2.2026
Zdroje financování
Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT
O projektu
Tento projekt si klade za cíl identifikovat dopady online komunikace značek vznikajících v rámci podnikatelských a inovačních ekosystému universit na výkonost těchto značek. Oblast podpory začínajících firem je v současné době valmi aktuálním tématem jak v oblasti business, tak v akademické sféře, podobně jako online komunikace. V rámci projektu bude zkoumáno vnímání samotných firem, zákazíků, investorů a příslušníků akademické sféry.
Označení
FP-J-25-8746
Originální jazyk
čeština
Řešitelé
Andrýsková Jana, Ing. - hlavní řešitel
Bednářová Markéta, Ing. - spoluřešitel
Šimberová Iveta, doc. PhDr., Ph.D. - spoluřešitel
Zich Robert, doc. Ing., Ph.D. - spoluřešitel
Útvary
Fakulta podnikatelská
- odpovědné pracoviště (13.1.2025 - nezadáno)
Ústav managementu
- interní (1.1.2025 - 31.12.2025)
Fakulta podnikatelská
- příjemce (1.1.2025 - 31.12.2025)
Odpovědnost: Andrýsková Jana, Ing.