Detail projektu

Online komunikace značek vznikajících v rámci podnikavých a inovačních ekosystémů universit se zaměřením na generaci Z z pohledu výkonnosti značky

Období řešení: 1.3.2025 — 28.2.2026

Zdroje financování

Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT

O projektu

Tento projekt si klade za cíl identifikovat dopady online komunikace značek vznikajících v rámci podnikatelských a inovačních ekosystému universit na výkonost těchto značek. Oblast podpory začínajících firem je v současné době valmi aktuálním tématem jak v oblasti business, tak v akademické sféře, podobně jako online komunikace. V rámci projektu bude zkoumáno vnímání samotných firem, zákazíků, investorů a příslušníků akademické sféry.

Označení

FP-J-25-8746

Originální jazyk

čeština

Řešitelé

Útvary

Fakulta podnikatelská
- odpovědné pracoviště (13.1.2025 - nezadáno)
Ústav managementu
- interní (1.1.2025 - 31.12.2025)
Fakulta podnikatelská
- příjemce (1.1.2025 - 31.12.2025)

Odpovědnost: Andrýsková Jana, Ing.