Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
STŘELSKÁ, K.
Original Title
Výzkum služeb zákazníkům v českých firmách
English Title
The Survey of Customer Service in Czech Companies
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
Výzkum služeb zákazníkům poskytovaných výrobními i nevýrobními společnostmi se zaměřuje na identifikaci faktorů, které mohu negativně ovlivňovat poskytování těchto služeb. Otázky byly soustředěny do pěti skupin na základě charakteristických faktorů, jejichž vliv může být rozhodující pro celkové řízení a kvalitu služeb zákazníkům a vytvářet tak bariéry poskytování těchto služeb.
English abstract
The study presented in the paper focuses on customer services provided by both service and non-service companies. The aim of the research is to identify factors, which could affect adversely providing of customer services. Questions included in the questionnaire were compiled into five groups according to features exercising decisive influence on overall management and quality of customer services provided.
Key words in English
customer service, service management, service quality
Authors
RIV year
2002
Released
1. 1. 2002
Publisher
Provozně-ekonomická fakulta, Mendelova zemědělská a lesnická univerzita
Location
Brno
Pages from
150
BibTex
@inproceedings{BUT10147, author="Kateřina {Střelská}", title="Výzkum služeb zákazníkům v českých firmách", booktitle="Globalizace a změny konkurenčního prostředí před vstupem ČR do EU", year="2002", publisher="Provozně-ekonomická fakulta, Mendelova zemědělská a lesnická univerzita", address="Brno" }