Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
STŘELSKÁ, K.
Originální název
Výzkum služeb zákazníkům v českých firmách
Anglický název
The Survey of Customer Service in Czech Companies
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Výzkum služeb zákazníkům poskytovaných výrobními i nevýrobními společnostmi se zaměřuje na identifikaci faktorů, které mohu negativně ovlivňovat poskytování těchto služeb. Otázky byly soustředěny do pěti skupin na základě charakteristických faktorů, jejichž vliv může být rozhodující pro celkové řízení a kvalitu služeb zákazníkům a vytvářet tak bariéry poskytování těchto služeb.
Anglický abstrakt
The study presented in the paper focuses on customer services provided by both service and non-service companies. The aim of the research is to identify factors, which could affect adversely providing of customer services. Questions included in the questionnaire were compiled into five groups according to features exercising decisive influence on overall management and quality of customer services provided.
Klíčová slova v angličtině
customer service, service management, service quality
Autoři
Rok RIV
2002
Vydáno
1. 1. 2002
Nakladatel
Provozně-ekonomická fakulta, Mendelova zemědělská a lesnická univerzita
Místo
Brno
Strany od
150
BibTex
@inproceedings{BUT10147, author="Kateřina {Střelská}", title="Výzkum služeb zákazníkům v českých firmách", booktitle="Globalizace a změny konkurenčního prostředí před vstupem ČR do EU", year="2002", publisher="Provozně-ekonomická fakulta, Mendelova zemědělská a lesnická univerzita", address="Brno" }