Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
JUROVÁ, M.
Original Title
Tržně orientovaná logistická strategie
English Title
Market-oriented Logistics Strategy
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
Příspěvek řeší logistickou strategii v rámci logistického řetězce. Potřebu logistických výkonů vyvolává zákazník. Logistický výkon je koordinován přes distribuční stupně k výrobci a od něj k dodavatelským stupňům.
English abstract
The paper adresses logistics strategy within the whole supply chain. The need of logistical performance comes from customers. Logistical performance is co-ordinated across distribution stages up to the manufacturer and then to his suppliers.
Key words in English
Logistics strategy, customer, SCM, MRP, ERP
Authors
RIV year
2003
Released
1. 1. 2003
Publisher
Faculty of Business and Management
Location
Brno
ISBN
80-214-2382-X
Book
Management, Economic and Business in new Europe
Pages from
121
Pages to
125
Pages count
5
BibTex
@inproceedings{BUT11154, author="Marie {Jurová}", title="Tržně orientovaná logistická strategie", booktitle="Management, Economic and Business in new Europe", year="2003", pages="5", publisher="Faculty of Business and Management", address="Brno", isbn="80-214-2382-X" }