Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
JUROVÁ, M.
Originální název
Tržně orientovaná logistická strategie
Anglický název
Market-oriented Logistics Strategy
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Příspěvek řeší logistickou strategii v rámci logistického řetězce. Potřebu logistických výkonů vyvolává zákazník. Logistický výkon je koordinován přes distribuční stupně k výrobci a od něj k dodavatelským stupňům.
Anglický abstrakt
The paper adresses logistics strategy within the whole supply chain. The need of logistical performance comes from customers. Logistical performance is co-ordinated across distribution stages up to the manufacturer and then to his suppliers.
Klíčová slova v angličtině
Logistics strategy, customer, SCM, MRP, ERP
Autoři
Rok RIV
2003
Vydáno
1. 1. 2003
Nakladatel
Faculty of Business and Management
Místo
Brno
ISBN
80-214-2382-X
Kniha
Management, Economic and Business in new Europe
Strany od
121
Strany do
125
Strany počet
5
BibTex
@inproceedings{BUT11154, author="Marie {Jurová}", title="Tržně orientovaná logistická strategie", booktitle="Management, Economic and Business in new Europe", year="2003", pages="5", publisher="Faculty of Business and Management", address="Brno", isbn="80-214-2382-X" }