Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
LINKESCHOVÁ, D.
Original Title
Úvod do marketingu
English Title
Introduction to marketing
Type
course reader
Language
Czech
Original Abstract
Tato kniha vznikla pro potřeby budoucích učitelů praktického vyučování.Cílem předmětu je naučit marketingovému myšlení, logické struktuře a nábaznostem. Tržní principy se toziž prolínají nejen ve školství, ale stále více v oblastech lidského konání.
English abstract
This book was created for the needs of future teachers a practical teaching. The aim of the course is to teach the marketing thinking, logical structure and nábaznostem. Market principles are intertwined, not only in the education toziž, but still more in the areas of human behaviour.
Keywords
marketingové myšlení, produkt,cena, trh
Key words in English
marketing thinking, product, price, market
Authors
Released
1. 12. 2013
Publisher
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Location
Brno
ISBN
978-80-210-6219-1
Book
Edition number
1
Pages from
Pages to
197
Pages count
BibTex
@misc{BUT123444, author="Dana {Linkeschová}", title="Úvod do marketingu", booktitle="Úvod do marketingu", year="2013", edition="1", pages="1--197", publisher="Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta", address="Brno", isbn="978-80-210-6219-1", note="course reader" }