Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
LINKESCHOVÁ, D.
Originální název
Úvod do marketingu
Anglický název
Introduction to marketing
Typ
skriptum
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Tato kniha vznikla pro potřeby budoucích učitelů praktického vyučování.Cílem předmětu je naučit marketingovému myšlení, logické struktuře a nábaznostem. Tržní principy se toziž prolínají nejen ve školství, ale stále více v oblastech lidského konání.
Anglický abstrakt
This book was created for the needs of future teachers a practical teaching. The aim of the course is to teach the marketing thinking, logical structure and nábaznostem. Market principles are intertwined, not only in the education toziž, but still more in the areas of human behaviour.
Klíčová slova
marketingové myšlení, produkt,cena, trh
Klíčová slova v angličtině
marketing thinking, product, price, market
Autoři
Vydáno
1. 12. 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Místo
Brno
ISBN
978-80-210-6219-1
Kniha
Číslo edice
1
Strany od
Strany do
197
Strany počet
BibTex
@misc{BUT123444, author="Dana {Linkeschová}", title="Úvod do marketingu", booktitle="Úvod do marketingu", year="2013", edition="1", pages="1--197", publisher="Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta", address="Brno", isbn="978-80-210-6219-1", note="course reader" }