Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
JANČÍKOVÁ, K.
Original Title
Cenová strategie firmy pod vlivem rozvoje digitálních technologií
English Title
The price strategy of the company under the influence of the development of digital technologies
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
Článek se zabývá rozvojem digitálních technologií a jejich vliv na cenotvorbu podniku.
English abstract
The article deals with the development of digital technologies and their influence on the pricing of the enterprise.
Keywords
cenová strategie, dynamická cena, cenová diskriminace, digitální technologie
Key words in English
pricing strategy, dynamic price, price discrimination, digital technology
Authors
Released
9. 12. 2016
Publisher
Fakulta podnikatelská
Location
Brno
ISBN
978-80-214-5472-9
Book
Workshop specifického výzkumu 2016
Pages from
17
Pages to
21
Pages count
5
URL
https://dspace.vutbr.cz/handle/11012/63853
BibTex
@inproceedings{BUT134062, author="Kateřina {Procházková}", title="Cenová strategie firmy pod vlivem rozvoje digitálních technologií", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2016", year="2016", pages="17--21", publisher="Fakulta podnikatelská", address="Brno", isbn="978-80-214-5472-9", url="https://dspace.vutbr.cz/handle/11012/63853" }