Detail publikace

Cenová strategie firmy pod vlivem rozvoje digitálních technologií

JANČÍKOVÁ, K.

Originální název

Cenová strategie firmy pod vlivem rozvoje digitálních technologií

Anglický název

The price strategy of the company under the influence of the development of digital technologies

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Článek se zabývá rozvojem digitálních technologií a jejich vliv na cenotvorbu podniku.

Anglický abstrakt

The article deals with the development of digital technologies and their influence on the pricing of the enterprise.

Klíčová slova

cenová strategie, dynamická cena, cenová diskriminace, digitální technologie

Klíčová slova v angličtině

pricing strategy, dynamic price, price discrimination, digital technology

Autoři

JANČÍKOVÁ, K.

Vydáno

9. 12. 2016

Nakladatel

Fakulta podnikatelská

Místo

Brno

ISBN

978-80-214-5472-9

Kniha

Workshop specifického výzkumu 2016

Strany od

17

Strany do

21

Strany počet

5

URL

BibTex

@inproceedings{BUT134062,
  author="Kateřina {Procházková}",
  title="Cenová strategie firmy pod vlivem rozvoje digitálních technologií",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2016",
  year="2016",
  pages="17--21",
  publisher="Fakulta podnikatelská",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-5472-9",
  url="https://dspace.vutbr.cz/handle/11012/63853"
}