Publication detail
Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem
HANZELKA, M.
Original Title
Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem
English Title
Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies
Type
presentation
Language
Czech
Original Abstract
WORKSHOP SPECIFICKÉHO VÝZKUMU - Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem
English abstract
WORKSHOP - Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies
Keywords
Celoživotní hodnota zákazníků
Key words in English
Using the concept of Customer Life-time Value
Authors
HANZELKA, M.
Released
4. 12. 2015
Location
Podnikatelská fakulta VUT Brno
Pages from
1
Pages to
9
Pages count
9
BibTex
@misc{BUT137897,
author="Michael {Hanzelka}",
title="Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem
",
year="2015",
pages="1--9",
address="Podnikatelská fakulta VUT Brno",
note="presentation"
}