Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
HANZELKA, M.
Originální název
Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem
Anglický název
Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies
Typ
audiovizuální tvorba
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
WORKSHOP SPECIFICKÉHO VÝZKUMU - Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem
Anglický abstrakt
WORKSHOP - Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies
Klíčová slova
Celoživotní hodnota zákazníků
Klíčová slova v angličtině
Using the concept of Customer Life-time Value
Autoři
Vydáno
4. 12. 2015
Místo
Podnikatelská fakulta VUT Brno
Strany od
1
Strany do
9
Strany počet
BibTex
@misc{BUT137897, author="Michael {Hanzelka}", title="Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem ", year="2015", pages="1--9", address="Podnikatelská fakulta VUT Brno", note="presentation" }