Detail publikace
Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem
HANZELKA, M.
Originální název
Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem
Anglický název
Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies
Typ
audiovizuální tvorba
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
WORKSHOP SPECIFICKÉHO VÝZKUMU - Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem
Anglický abstrakt
WORKSHOP - Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies
Klíčová slova
Celoživotní hodnota zákazníků
Klíčová slova v angličtině
Using the concept of Customer Life-time Value
Autoři
HANZELKA, M.
Vydáno
4. 12. 2015
Místo
Podnikatelská fakulta VUT Brno
Strany od
1
Strany do
9
Strany počet
9
BibTex
@misc{BUT137897,
author="Michael {Hanzelka}",
title="Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem
",
year="2015",
pages="1--9",
address="Podnikatelská fakulta VUT Brno",
note="presentation"
}