Publication detail

CXM Framework: Systematický přístup k problematice zákaznické zkušenosti

HAVÍŘ, D.

Original Title

CXM Framework: Systematický přístup k problematice zákaznické zkušenosti

English Title

CXM Framework: Systematical approach to customer experience analysis

Type

conference paper

Language

Czech

Original Abstract

Cílem tohoto článku je navrhnout základní stavební prvky pro vybudování frameworku k řízení zákaznické zkušenosti, ověřit jeho využití v oblasti zákaznické zkušenosti ve veřejných dopravních službách a stanovit výzkumné otázky pro další směřování výzkumu.

English abstract

The aim of this paper is to propose the basic building blocks for customer experience management framework, to test its use in customer experience in public transport area, and to identify avenues for further research.

Keywords

zákaznická zkušenost, framework, doprava, konkurenceschopnost

Key words in English

customer experience, framework, transportation, competitiveness

Authors

HAVÍŘ, D.

Released

7. 12. 2018

Location

Brno

ISBN

978-80-214-5705-8

Book

Workshop specifického výzkumu 2018

Pages from

66

Pages to

77

Pages count

266

BibTex

@inproceedings{BUT151618,
  author="David {Havíř}",
  title="CXM Framework: Systematický přístup k problematice zákaznické zkušenosti",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2018",
  year="2018",
  pages="66--77",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-5705-8"
}