Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
HAVÍŘ, D.
Original Title
CXM Framework: Systematický přístup k problematice zákaznické zkušenosti
English Title
CXM Framework: Systematical approach to customer experience analysis
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
Cílem tohoto článku je navrhnout základní stavební prvky pro vybudování frameworku k řízení zákaznické zkušenosti, ověřit jeho využití v oblasti zákaznické zkušenosti ve veřejných dopravních službách a stanovit výzkumné otázky pro další směřování výzkumu.
English abstract
The aim of this paper is to propose the basic building blocks for customer experience management framework, to test its use in customer experience in public transport area, and to identify avenues for further research.
Keywords
zákaznická zkušenost, framework, doprava, konkurenceschopnost
Key words in English
customer experience, framework, transportation, competitiveness
Authors
Released
7. 12. 2018
Location
Brno
ISBN
978-80-214-5705-8
Book
Workshop specifického výzkumu 2018
Pages from
66
Pages to
77
Pages count
266
BibTex
@inproceedings{BUT151618, author="David {Havíř}", title="CXM Framework: Systematický přístup k problematice zákaznické zkušenosti", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2018", year="2018", pages="66--77", address="Brno", isbn="978-80-214-5705-8" }