Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
HAVÍŘ, D.
Originální název
CXM Framework: Systematický přístup k problematice zákaznické zkušenosti
Anglický název
CXM Framework: Systematical approach to customer experience analysis
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Cílem tohoto článku je navrhnout základní stavební prvky pro vybudování frameworku k řízení zákaznické zkušenosti, ověřit jeho využití v oblasti zákaznické zkušenosti ve veřejných dopravních službách a stanovit výzkumné otázky pro další směřování výzkumu.
Anglický abstrakt
The aim of this paper is to propose the basic building blocks for customer experience management framework, to test its use in customer experience in public transport area, and to identify avenues for further research.
Klíčová slova
zákaznická zkušenost, framework, doprava, konkurenceschopnost
Klíčová slova v angličtině
customer experience, framework, transportation, competitiveness
Autoři
Vydáno
7. 12. 2018
Místo
Brno
ISBN
978-80-214-5705-8
Kniha
Workshop specifického výzkumu 2018
Strany od
66
Strany do
77
Strany počet
266
BibTex
@inproceedings{BUT151618, author="David {Havíř}", title="CXM Framework: Systematický přístup k problematice zákaznické zkušenosti", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2018", year="2018", pages="66--77", address="Brno", isbn="978-80-214-5705-8" }