Detail publikace

CXM Framework: Systematický přístup k problematice zákaznické zkušenosti

HAVÍŘ, D.

Originální název

CXM Framework: Systematický přístup k problematice zákaznické zkušenosti

Anglický název

CXM Framework: Systematical approach to customer experience analysis

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Cílem tohoto článku je navrhnout základní stavební prvky pro vybudování frameworku k řízení zákaznické zkušenosti, ověřit jeho využití v oblasti zákaznické zkušenosti ve veřejných dopravních službách a stanovit výzkumné otázky pro další směřování výzkumu.

Anglický abstrakt

The aim of this paper is to propose the basic building blocks for customer experience management framework, to test its use in customer experience in public transport area, and to identify avenues for further research.

Klíčová slova

zákaznická zkušenost, framework, doprava, konkurenceschopnost

Klíčová slova v angličtině

customer experience, framework, transportation, competitiveness

Autoři

HAVÍŘ, D.

Vydáno

7. 12. 2018

Místo

Brno

ISBN

978-80-214-5705-8

Kniha

Workshop specifického výzkumu 2018

Strany od

66

Strany do

77

Strany počet

266

BibTex

@inproceedings{BUT151618,
  author="David {Havíř}",
  title="CXM Framework: Systematický přístup k problematice zákaznické zkušenosti",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2018",
  year="2018",
  pages="66--77",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-5705-8"
}