Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
ULČ, J.
Original Title
Proces globalizace a jeho dopad na marketing: Narativní rešerše
English Title
Process of globalization and its impact on marketing: A Narrative review
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
Účelem je vytvoření komplexnějšího literárního rámce zaměřeného na vztah a změny v marketingu a souvisejících faktorech prostřednictvím dopadu globalizace na jediný soubor informací. Demonstrace některých vybraných studií podle vyhledávacích kritérií a jejich propojení.
English abstract
The purpose is to create a more comprehensive literature framework focusing on the relationship and changes in marketing and related factors through the impact of globalization in a single set of information. Demonstration of some selected studies according to search criteria and their interconnectedness.
Keywords
globalizace, born globals, mezinárodní trh, internacionalizace, mezinárodní obchod
Key words in English
globalization, born globals, international market, internationalization, international business
Authors
Released
6. 12. 2019
Publisher
Vysoké učení technické v Brně
Location
Brno
ISBN
978-80-214-5835-2
Book
Workshop specifického výzkumu 2019
Pages from
240
Pages to
247
Pages count
266
BibTex
@inproceedings{BUT161814, author="Jakub {Ulč}", title="Proces globalizace a jeho dopad na marketing: Narativní rešerše", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2019", year="2019", pages="240--247", publisher="Vysoké učení technické v Brně", address="Brno", isbn="978-80-214-5835-2" }