Publication detail

Proces globalizace a jeho dopad na marketing: Narativní rešerše

ULČ, J.

Original Title

Proces globalizace a jeho dopad na marketing: Narativní rešerše

English Title

Process of globalization and its impact on marketing: A Narrative review

Type

conference paper

Language

Czech

Original Abstract

Účelem je vytvoření komplexnějšího literárního rámce zaměřeného na vztah a změny v marketingu a souvisejících faktorech prostřednictvím dopadu globalizace na jediný soubor informací. Demonstrace některých vybraných studií podle vyhledávacích kritérií a jejich propojení.

English abstract

The purpose is to create a more comprehensive literature framework focusing on the relationship and changes in marketing and related factors through the impact of globalization in a single set of information. Demonstration of some selected studies according to search criteria and their interconnectedness.

Keywords

globalizace, born globals, mezinárodní trh, internacionalizace, mezinárodní obchod

Key words in English

globalization, born globals, international market, internationalization, international business

Authors

ULČ, J.

Released

6. 12. 2019

Publisher

Vysoké učení technické v Brně

Location

Brno

ISBN

978-80-214-5835-2

Book

Workshop specifického výzkumu 2019

Pages from

240

Pages to

247

Pages count

266

BibTex

@inproceedings{BUT161814,
  author="Jakub {Ulč}",
  title="Proces globalizace a jeho dopad na marketing: Narativní rešerše",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2019",
  year="2019",
  pages="240--247",
  publisher="Vysoké učení technické v Brně",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-5835-2"
}