Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
ULČ, J.
Originální název
Proces globalizace a jeho dopad na marketing: Narativní rešerše
Anglický název
Process of globalization and its impact on marketing: A Narrative review
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Účelem je vytvoření komplexnějšího literárního rámce zaměřeného na vztah a změny v marketingu a souvisejících faktorech prostřednictvím dopadu globalizace na jediný soubor informací. Demonstrace některých vybraných studií podle vyhledávacích kritérií a jejich propojení.
Anglický abstrakt
The purpose is to create a more comprehensive literature framework focusing on the relationship and changes in marketing and related factors through the impact of globalization in a single set of information. Demonstration of some selected studies according to search criteria and their interconnectedness.
Klíčová slova
globalizace, born globals, mezinárodní trh, internacionalizace, mezinárodní obchod
Klíčová slova v angličtině
globalization, born globals, international market, internationalization, international business
Autoři
Vydáno
6. 12. 2019
Nakladatel
Vysoké učení technické v Brně
Místo
Brno
ISBN
978-80-214-5835-2
Kniha
Workshop specifického výzkumu 2019
Strany od
240
Strany do
247
Strany počet
266
BibTex
@inproceedings{BUT161814, author="Jakub {Ulč}", title="Proces globalizace a jeho dopad na marketing: Narativní rešerše", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2019", year="2019", pages="240--247", publisher="Vysoké učení technické v Brně", address="Brno", isbn="978-80-214-5835-2" }