Publication detail

Výzkum zákazniké zkuženosti v oblastech B2C a B2B: Využití modelování strukturálními rovnicemi pomocí metody nejmenších čtverců (PLS-SEM)

HAVÍŘ, D.

Original Title

Výzkum zákazniké zkuženosti v oblastech B2C a B2B: Využití modelování strukturálními rovnicemi pomocí metody nejmenších čtverců (PLS-SEM)

English Title

Research of customer experience in the areas of B2C and B2B: Use of partial least squares structure equation modelling (PLS-SEM)

Type

article in a collection out of WoS and Scopus

Language

Czech

Original Abstract

Cílem tohoto článku je stanovit úroveň současného poznání v oblasti marketingového výzkumu týkajícího se zákaznické zkušenosti v kontextech B2C a B2B, a shrnout zde postoj k využití metody PLS-SEM.

English abstract

The aim of this paper is to determiny the current knowledge in the field of customer experience related marketing research in the context of B2C and B2B, and summarize the position to use of the PLS-SEM method.

Keywords

zákaznická zkušenost; B2C; B2B; PLS-SEM; rešerše

Key words in English

customer experience; B2C; B2B; PLS-SEM; review

Authors

HAVÍŘ, D.

Released

11. 12. 2020

Publisher

Vysoké učení techické v Brně, Fakulta podnikatelská

Location

Brno

ISBN

978-80-214-5933-5

Book

Workshop specifického výzkumu 2020

Pages from

41

Pages to

59

Pages count

19

BibTex

@inproceedings{BUT166060,
  author="David {Havíř}",
  title="Výzkum zákazniké zkuženosti v oblastech B2C a B2B: Využití modelování strukturálními rovnicemi pomocí metody nejmenších čtverců (PLS-SEM)",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2020",
  year="2020",
  pages="41--59",
  publisher="Vysoké učení techické v Brně, Fakulta podnikatelská",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-5933-5"
}