Detail publikace

Výzkum zákazniké zkuženosti v oblastech B2C a B2B: Využití modelování strukturálními rovnicemi pomocí metody nejmenších čtverců (PLS-SEM)

HAVÍŘ, D.

Originální název

Výzkum zákazniké zkuženosti v oblastech B2C a B2B: Využití modelování strukturálními rovnicemi pomocí metody nejmenších čtverců (PLS-SEM)

Anglický název

Research of customer experience in the areas of B2C and B2B: Use of partial least squares structure equation modelling (PLS-SEM)

Typ

článek ve sborníku mimo WoS a Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Cílem tohoto článku je stanovit úroveň současného poznání v oblasti marketingového výzkumu týkajícího se zákaznické zkušenosti v kontextech B2C a B2B, a shrnout zde postoj k využití metody PLS-SEM.

Anglický abstrakt

The aim of this paper is to determiny the current knowledge in the field of customer experience related marketing research in the context of B2C and B2B, and summarize the position to use of the PLS-SEM method.

Klíčová slova

zákaznická zkušenost; B2C; B2B; PLS-SEM; rešerše

Klíčová slova v angličtině

customer experience; B2C; B2B; PLS-SEM; review

Autoři

HAVÍŘ, D.

Vydáno

11. 12. 2020

Nakladatel

Vysoké učení techické v Brně, Fakulta podnikatelská

Místo

Brno

ISBN

978-80-214-5933-5

Kniha

Workshop specifického výzkumu 2020

Strany od

41

Strany do

59

Strany počet

19

BibTex

@inproceedings{BUT166060,
  author="David {Havíř}",
  title="Výzkum zákazniké zkuženosti v oblastech B2C a B2B: Využití modelování strukturálními rovnicemi pomocí metody nejmenších čtverců (PLS-SEM)",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2020",
  year="2020",
  pages="41--59",
  publisher="Vysoké učení techické v Brně, Fakulta podnikatelská",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-5933-5"
}