Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.
Original Title
Využití tržní orientace a doprovodných služeb k výrobkům v českých podnicích
English Title
The usage of market orientation and customer services in the Czech companies
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
Článek je zaměřen na popis dvou důležitých trendů marketingu, a to tržní orientace a doprovodné služby.
English abstract
The paper describes two important trends in marketing field - market orientation and providing of customer services for customers.
Keywords
tržní orientace, doprovodné služby, české podniky
Key words in English
market orientation, customer services, Czech companies
Authors
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.
Released
21. 10. 2004
Publisher
VUT v Brně, FP
Location
New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship
ISBN
80-214-2753-1
BibTex
@inproceedings{BUT16772, author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}", title="Využití tržní orientace a doprovodných služeb k výrobkům v českých podnicích", year="2004", publisher="VUT v Brně, FP", address="New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship", isbn="80-214-2753-1" }