Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.
Originální název
Využití tržní orientace a doprovodných služeb k výrobkům v českých podnicích
Anglický název
The usage of market orientation and customer services in the Czech companies
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Článek je zaměřen na popis dvou důležitých trendů marketingu, a to tržní orientace a doprovodné služby.
Anglický abstrakt
The paper describes two important trends in marketing field - market orientation and providing of customer services for customers.
Klíčová slova
tržní orientace, doprovodné služby, české podniky
Klíčová slova v angličtině
market orientation, customer services, Czech companies
Autoři
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.
Vydáno
21. 10. 2004
Nakladatel
VUT v Brně, FP
Místo
New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship
ISBN
80-214-2753-1
BibTex
@inproceedings{BUT16772, author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}", title="Využití tržní orientace a doprovodných služeb k výrobkům v českých podnicích", year="2004", publisher="VUT v Brně, FP", address="New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship", isbn="80-214-2753-1" }