Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
ULČ, J.
Original Title
Věk koronaviru: První reakce v procesu globalizace a marketingové strategie
English Title
The age of coronavirus: First reaction in process of globalisation and marketing strategy
Type
article in a collection out of WoS and Scopus
Language
Czech
Original Abstract
Účelem je vytvoření souhrnu první reakce v novém dynamickém prostředí, ovlivněném pandemií Covid-19, zaměřený na první změny v oblastech globalizace a marketingových strategií. Díky vytvořenému přehledu jsme schopni lépe porozumět novému prostředí a reakci společností na základě prvních akademických studií v oblasti zaměření této práce.
English abstract
The purpose is to create a summary of the first reactions in the new dynamic environment, influenced by the Covid-19 pandemic, focused on the first changes in the areas of globalization and marketing strategies. Due to the created overview, we are able to better understand the new environment and the reaction of companies based on the first academic studies in the field of focus of this work.
Keywords
globalizace, glokalizace, marketingová strategie, marketingové inovace, krizový marketing, covid-19
Key words in English
globalisation, glocalisation, marketing strategy, marketing inovation, crisis marketing, covid-19
Authors
Released
11. 12. 2020
Publisher
Vysoké učení technické v Brně
Location
Brno
ISBN
978-80-214-5933-5
Book
Workshop specifického výzkumu 2020
Pages from
274
Pages to
282
Pages count
9
URL
https://www.konference.fbm.vutbr.cz/workshop/useruploads/files/sbornik/sbornik_workshopu_2020.pdf
BibTex
@inproceedings{BUT168337, author="Jakub {Ulč}", title="Věk koronaviru: První reakce v procesu globalizace a marketingové strategie", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2020", year="2020", pages="274--282", publisher="Vysoké učení technické v Brně", address="Brno", isbn="978-80-214-5933-5", url="https://www.konference.fbm.vutbr.cz/workshop/useruploads/files/sbornik/sbornik_workshopu_2020.pdf" }