Publication detail

Věk koronaviru: První reakce v procesu globalizace a marketingové strategie

ULČ, J.

Original Title

Věk koronaviru: První reakce v procesu globalizace a marketingové strategie

English Title

The age of coronavirus: First reaction in process of globalisation and marketing strategy

Type

article in a collection out of WoS and Scopus

Language

Czech

Original Abstract

Účelem je vytvoření souhrnu první reakce v novém dynamickém prostředí, ovlivněném pandemií Covid-19, zaměřený na první změny v oblastech globalizace a marketingových strategií. Díky vytvořenému přehledu jsme schopni lépe porozumět novému prostředí a reakci společností na základě prvních akademických studií v oblasti zaměření této práce.

English abstract

The purpose is to create a summary of the first reactions in the new dynamic environment, influenced by the Covid-19 pandemic, focused on the first changes in the areas of globalization and marketing strategies. Due to the created overview, we are able to better understand the new environment and the reaction of companies based on the first academic studies in the field of focus of this work.

Keywords

globalizace, glokalizace, marketingová strategie, marketingové inovace, krizový marketing, covid-19

Key words in English

globalisation, glocalisation, marketing strategy, marketing inovation, crisis marketing, covid-19

Authors

ULČ, J.

Released

11. 12. 2020

Publisher

Vysoké učení technické v Brně

Location

Brno

ISBN

978-80-214-5933-5

Book

Workshop specifického výzkumu 2020

Pages from

274

Pages to

282

Pages count

9

URL

BibTex

@inproceedings{BUT168337,
  author="Jakub {Ulč}",
  title="Věk koronaviru: První reakce v procesu globalizace a marketingové strategie",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2020",
  year="2020",
  pages="274--282",
  publisher="Vysoké učení technické v Brně",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-5933-5",
  url="https://www.konference.fbm.vutbr.cz/workshop/useruploads/files/sbornik/sbornik_workshopu_2020.pdf"
}