Detail publikace

Věk koronaviru: První reakce v procesu globalizace a marketingové strategie

ULČ, J.

Originální název

Věk koronaviru: První reakce v procesu globalizace a marketingové strategie

Anglický název

The age of coronavirus: First reaction in process of globalisation and marketing strategy

Typ

článek ve sborníku mimo WoS a Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Účelem je vytvoření souhrnu první reakce v novém dynamickém prostředí, ovlivněném pandemií Covid-19, zaměřený na první změny v oblastech globalizace a marketingových strategií. Díky vytvořenému přehledu jsme schopni lépe porozumět novému prostředí a reakci společností na základě prvních akademických studií v oblasti zaměření této práce.

Anglický abstrakt

The purpose is to create a summary of the first reactions in the new dynamic environment, influenced by the Covid-19 pandemic, focused on the first changes in the areas of globalization and marketing strategies. Due to the created overview, we are able to better understand the new environment and the reaction of companies based on the first academic studies in the field of focus of this work.

Klíčová slova

globalizace, glokalizace, marketingová strategie, marketingové inovace, krizový marketing, covid-19

Klíčová slova v angličtině

globalisation, glocalisation, marketing strategy, marketing inovation, crisis marketing, covid-19

Autoři

ULČ, J.

Vydáno

11. 12. 2020

Nakladatel

Vysoké učení technické v Brně

Místo

Brno

ISBN

978-80-214-5933-5

Kniha

Workshop specifického výzkumu 2020

Strany od

274

Strany do

282

Strany počet

9

URL

BibTex

@inproceedings{BUT168337,
  author="Jakub {Ulč}",
  title="Věk koronaviru: První reakce v procesu globalizace a marketingové strategie",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2020",
  year="2020",
  pages="274--282",
  publisher="Vysoké učení technické v Brně",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-5933-5",
  url="https://www.konference.fbm.vutbr.cz/workshop/useruploads/files/sbornik/sbornik_workshopu_2020.pdf"
}