Publication detail

Vliv interního marketingu na organizační chování v podniku

HOLENDOVA,P.

Original Title

Vliv interního marketingu na organizační chování v podniku

English Title

The influence of internal marketing on organizational behavior in the company.

Type

article in a collection out of WoS and Scopus

Language

Czech

Original Abstract

Cílem tohoto článku bylo provést literární rešerši z oblasti organizačního chování a interního marketingu na základě dostupných zdrojů a poté zmapovat jejich vzájemný vliv

English abstract

The aim of this article was to conduct a literature search in the field of organizational behavior and internal marketing based on available resources and then map their interaction.

Keywords

interní a externí marketing, management, HR, organizační chování

Key words in English

internal and external marketing, management, HR, organizational behavior

Authors

HOLENDOVA,P.

Released

11. 12. 2020

Location

Vysoké učení technické

ISBN

978-80-214-5933-5

Book

Workshop specifického výzkumu 2020

Pages from

77

Pages to

83

Pages count

332

BibTex

@inproceedings{BUT169193,
  author="Petra {Holendová}",
  title="Vliv interního marketingu na organizační chování v podniku",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2020",
  year="2020",
  pages="77--83",
  address="Vysoké učení technické",
  isbn="978-80-214-5933-5"
}