Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
HOLENDOVA,P.
Original Title
Vliv interního marketingu na organizační chování v podniku
English Title
The influence of internal marketing on organizational behavior in the company.
Type
article in a collection out of WoS and Scopus
Language
Czech
Original Abstract
Cílem tohoto článku bylo provést literární rešerši z oblasti organizačního chování a interního marketingu na základě dostupných zdrojů a poté zmapovat jejich vzájemný vliv
English abstract
The aim of this article was to conduct a literature search in the field of organizational behavior and internal marketing based on available resources and then map their interaction.
Keywords
interní a externí marketing, management, HR, organizační chování
Key words in English
internal and external marketing, management, HR, organizational behavior
Authors
Released
11. 12. 2020
Location
Vysoké učení technické
ISBN
978-80-214-5933-5
Book
Workshop specifického výzkumu 2020
Pages from
77
Pages to
83
Pages count
332
BibTex
@inproceedings{BUT169193, author="Petra {Holendová}", title="Vliv interního marketingu na organizační chování v podniku", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2020", year="2020", pages="77--83", address="Vysoké učení technické", isbn="978-80-214-5933-5" }