Detail publikace

Vliv interního marketingu na organizační chování v podniku

HOLENDOVA,P.

Originální název

Vliv interního marketingu na organizační chování v podniku

Anglický název

The influence of internal marketing on organizational behavior in the company.

Typ

článek ve sborníku mimo WoS a Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Cílem tohoto článku bylo provést literární rešerši z oblasti organizačního chování a interního marketingu na základě dostupných zdrojů a poté zmapovat jejich vzájemný vliv

Anglický abstrakt

The aim of this article was to conduct a literature search in the field of organizational behavior and internal marketing based on available resources and then map their interaction.

Klíčová slova

interní a externí marketing, management, HR, organizační chování

Klíčová slova v angličtině

internal and external marketing, management, HR, organizational behavior

Autoři

HOLENDOVA,P.

Vydáno

11. 12. 2020

Místo

Vysoké učení technické

ISBN

978-80-214-5933-5

Kniha

Workshop specifického výzkumu 2020

Strany od

77

Strany do

83

Strany počet

332

BibTex

@inproceedings{BUT169193,
  author="Petra {Holendová}",
  title="Vliv interního marketingu na organizační chování v podniku",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2020",
  year="2020",
  pages="77--83",
  address="Vysoké učení technické",
  isbn="978-80-214-5933-5"
}