Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
HOLENDOVA,P.
Originální název
Vliv interního marketingu na organizační chování v podniku
Anglický název
The influence of internal marketing on organizational behavior in the company.
Typ
článek ve sborníku mimo WoS a Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Cílem tohoto článku bylo provést literární rešerši z oblasti organizačního chování a interního marketingu na základě dostupných zdrojů a poté zmapovat jejich vzájemný vliv
Anglický abstrakt
The aim of this article was to conduct a literature search in the field of organizational behavior and internal marketing based on available resources and then map their interaction.
Klíčová slova
interní a externí marketing, management, HR, organizační chování
Klíčová slova v angličtině
internal and external marketing, management, HR, organizational behavior
Autoři
Vydáno
11. 12. 2020
Místo
Vysoké učení technické
ISBN
978-80-214-5933-5
Kniha
Workshop specifického výzkumu 2020
Strany od
77
Strany do
83
Strany počet
332
BibTex
@inproceedings{BUT169193, author="Petra {Holendová}", title="Vliv interního marketingu na organizační chování v podniku", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2020", year="2020", pages="77--83", address="Vysoké učení technické", isbn="978-80-214-5933-5" }