Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
Jurová, M.
Original Title
Strategie krizového řízení firmy
English Title
Strategy krisis management enterprise
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
Změny kladou značné požadavky na kreativitu a schopnosti pro řešení problémů u všech článklů organizace a to jak za normálního stavu, tak i za krizových situací. Věcně fundovaný metodický zákjlad pravidel zacházení s ohniskem krize nebo již vzniklou krizí může významně přispět ke snížení ztrát a to je také trvalým posláním logistické koncepce.
English abstract
This article is giving a notice to management of change conception. An increasing non-linearity and competitive condition of product characteristic are discussed. Unexpected changes in source potential and growth of dynamic innovation development and its science-technical foul territory supported by severe informatization: This all can induce unexpected crisis situation on which must be each manager hardly prepared.
Key words in English
crisis,strategy enterprise, management crisis
Authors
RIV year
2004
Released
19. 5. 2004
Publisher
Vojenská akademie v Brně
Location
Brno
ISBN
80-85960-71-0
Book
Krizový management
Pages from
227
Pages to
232
Pages count
6
BibTex
@inproceedings{BUT17825, author="Marie {Jurová}", title="Strategie krizového řízení firmy", booktitle="Krizový management", year="2004", pages="6", publisher="Vojenská akademie v Brně", address="Brno", isbn="80-85960-71-0" }