Publication detail

Strategie krizového řízení firmy

Jurová, M.

Original Title

Strategie krizového řízení firmy

English Title

Strategy krisis management enterprise

Type

conference paper

Language

Czech

Original Abstract

Změny kladou značné požadavky na kreativitu a schopnosti pro řešení problémů u všech článklů organizace a to jak za normálního stavu, tak i za krizových situací. Věcně fundovaný metodický zákjlad pravidel zacházení s ohniskem krize nebo již vzniklou krizí může významně přispět ke snížení ztrát a to je také trvalým posláním logistické koncepce.

English abstract

This article is giving a notice to management of change conception. An increasing non-linearity and competitive condition of product characteristic are discussed. Unexpected changes in source potential and growth of dynamic innovation development and its science-technical foul territory supported by severe informatization: This all can induce unexpected crisis situation on which must be each manager hardly prepared.

Key words in English

crisis,strategy enterprise, management crisis

Authors

Jurová, M.

RIV year

2004

Released

19. 5. 2004

Publisher

Vojenská akademie v Brně

Location

Brno

ISBN

80-85960-71-0

Book

Krizový management

Pages from

227

Pages to

232

Pages count

6

BibTex

@inproceedings{BUT17825,
  author="Marie {Jurová}",
  title="Strategie krizového řízení firmy",
  booktitle="Krizový management",
  year="2004",
  pages="6",
  publisher="Vojenská akademie v Brně",
  address="Brno",
  isbn="80-85960-71-0"
}