Detail publikace

Strategie krizového řízení firmy

Jurová, M.

Originální název

Strategie krizového řízení firmy

Anglický název

Strategy krisis management enterprise

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Změny kladou značné požadavky na kreativitu a schopnosti pro řešení problémů u všech článklů organizace a to jak za normálního stavu, tak i za krizových situací. Věcně fundovaný metodický zákjlad pravidel zacházení s ohniskem krize nebo již vzniklou krizí může významně přispět ke snížení ztrát a to je také trvalým posláním logistické koncepce.

Anglický abstrakt

This article is giving a notice to management of change conception. An increasing non-linearity and competitive condition of product characteristic are discussed. Unexpected changes in source potential and growth of dynamic innovation development and its science-technical foul territory supported by severe informatization: This all can induce unexpected crisis situation on which must be each manager hardly prepared.

Klíčová slova v angličtině

crisis,strategy enterprise, management crisis

Autoři

Jurová, M.

Rok RIV

2004

Vydáno

19. 5. 2004

Nakladatel

Vojenská akademie v Brně

Místo

Brno

ISBN

80-85960-71-0

Kniha

Krizový management

Strany od

227

Strany do

232

Strany počet

6

BibTex

@inproceedings{BUT17825,
  author="Marie {Jurová}",
  title="Strategie krizového řízení firmy",
  booktitle="Krizový management",
  year="2004",
  pages="6",
  publisher="Vojenská akademie v Brně",
  address="Brno",
  isbn="80-85960-71-0"
}