Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
Jurová, M.
Originální název
Strategie krizového řízení firmy
Anglický název
Strategy krisis management enterprise
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Změny kladou značné požadavky na kreativitu a schopnosti pro řešení problémů u všech článklů organizace a to jak za normálního stavu, tak i za krizových situací. Věcně fundovaný metodický zákjlad pravidel zacházení s ohniskem krize nebo již vzniklou krizí může významně přispět ke snížení ztrát a to je také trvalým posláním logistické koncepce.
Anglický abstrakt
This article is giving a notice to management of change conception. An increasing non-linearity and competitive condition of product characteristic are discussed. Unexpected changes in source potential and growth of dynamic innovation development and its science-technical foul territory supported by severe informatization: This all can induce unexpected crisis situation on which must be each manager hardly prepared.
Klíčová slova v angličtině
crisis,strategy enterprise, management crisis
Autoři
Rok RIV
2004
Vydáno
19. 5. 2004
Nakladatel
Vojenská akademie v Brně
Místo
Brno
ISBN
80-85960-71-0
Kniha
Krizový management
Strany od
227
Strany do
232
Strany počet
6
BibTex
@inproceedings{BUT17825, author="Marie {Jurová}", title="Strategie krizového řízení firmy", booktitle="Krizový management", year="2004", pages="6", publisher="Vojenská akademie v Brně", address="Brno", isbn="80-85960-71-0" }