Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.
Original Title
Trendy v marketingu doprovodných služeb
English Title
Trends in Marketing of Customer Services
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
Článek pojednává o doprovodných službách, které se dnes stávají velmi důležité při rozhodování zákazníků o koupi produktu. Článek stručně popisuje doprovodné služby, uvádí jejich nejčastější příklady a informuje o jejich významu jak pro zákazníky, tak i pro samotné podniky. Také jsou zde uvedeny současné trendy v poskytování služeb a možná očekávání jejich dalšího vývoje.
English abstract
The paper is focused on customer services which play very important role by making sale decisions by customers. It describes customer services, their most often examples and their importance for customers briefly. Their importance is seen not only for customers, but also for companies. There are also information about present trends in providing services and possible expectations of their development in the paper.
Key words in English
marketing, customer services, industrial companies
Authors
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.
Released
20. 10. 2006
Publisher
VŠE v Praze
Location
Praha, VŠE v Praze Mezinárodní vědecká konference Nová teorie ekonomiky a managementu organizací
ISBN
80-245-1091-X
Pages from
591
Pages to
602
Pages count
12
BibTex
@inproceedings{BUT19389, author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}", title="Trendy v marketingu doprovodných služeb", year="2006", pages="591--602", publisher="VŠE v Praze", address="Praha, VŠE v Praze Mezinárodní vědecká konference Nová teorie ekonomiky a managementu organizací", isbn="80-245-1091-X" }