Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.
Originální název
Trendy v marketingu doprovodných služeb
Anglický název
Trends in Marketing of Customer Services
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Článek pojednává o doprovodných službách, které se dnes stávají velmi důležité při rozhodování zákazníků o koupi produktu. Článek stručně popisuje doprovodné služby, uvádí jejich nejčastější příklady a informuje o jejich významu jak pro zákazníky, tak i pro samotné podniky. Také jsou zde uvedeny současné trendy v poskytování služeb a možná očekávání jejich dalšího vývoje.
Anglický abstrakt
The paper is focused on customer services which play very important role by making sale decisions by customers. It describes customer services, their most often examples and their importance for customers briefly. Their importance is seen not only for customers, but also for companies. There are also information about present trends in providing services and possible expectations of their development in the paper.
Klíčová slova v angličtině
marketing, customer services, industrial companies
Autoři
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.
Vydáno
20. 10. 2006
Nakladatel
VŠE v Praze
Místo
Praha, VŠE v Praze Mezinárodní vědecká konference Nová teorie ekonomiky a managementu organizací
ISBN
80-245-1091-X
Strany od
591
Strany do
602
Strany počet
12
BibTex
@inproceedings{BUT19389, author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}", title="Trendy v marketingu doprovodných služeb", year="2006", pages="591--602", publisher="VŠE v Praze", address="Praha, VŠE v Praze Mezinárodní vědecká konference Nová teorie ekonomiky a managementu organizací", isbn="80-245-1091-X" }