Detail publikace

Trendy v marketingu doprovodných služeb

KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.

Originální název

Trendy v marketingu doprovodných služeb

Anglický název

Trends in Marketing of Customer Services

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Článek pojednává o doprovodných službách, které se dnes stávají velmi důležité při rozhodování zákazníků o koupi produktu. Článek stručně popisuje doprovodné služby, uvádí jejich nejčastější příklady a informuje o jejich významu jak pro zákazníky, tak i pro samotné podniky. Také jsou zde uvedeny současné trendy v poskytování služeb a možná očekávání jejich dalšího vývoje.

Anglický abstrakt

The paper is focused on customer services which play very important role by making sale decisions by customers. It describes customer services, their most often examples and their importance for customers briefly. Their importance is seen not only for customers, but also for companies. There are also information about present trends in providing services and possible expectations of their development in the paper.

Klíčová slova v angličtině

marketing, customer services, industrial companies

Autoři

KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.

Vydáno

20. 10. 2006

Nakladatel

VŠE v Praze

Místo

Praha, VŠE v Praze Mezinárodní vědecká konference Nová teorie ekonomiky a managementu organizací

ISBN

80-245-1091-X

Strany od

591

Strany do

602

Strany počet

12

BibTex

@inproceedings{BUT19389,
  author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}",
  title="Trendy v marketingu doprovodných služeb",
  year="2006",
  pages="591--602",
  publisher="VŠE v Praze",
  address="Praha, VŠE v Praze

Mezinárodní vědecká konference Nová teorie ekonomiky a managementu organizací",
  isbn="80-245-1091-X"
}