Publication detail

Podnikatelskou profesionalitou ke spokojenosti zákazníků v příhraničních oblastech

VOLŠA, L. MRÁČEK, P.

Original Title

Podnikatelskou profesionalitou ke spokojenosti zákazníků v příhraničních oblastech

Type

conference paper

Language

Czech

Original Abstract

Příspěvek spojuje několik aktuálních témat. V první řadě se zabývá tématem profesionality, kde podrobněji vysvětluje a analyzuje tento pojem. Zde jsou rozebrána jednotlivá kriteria hodnocení profesionality jako je odbornost, kvalita, zkušenosti, spolehlivost, poctivost, etika a osobní přístup k zákazníkům. Snaha o respektování a uplatňování těchto kriterií v praxi je důkazem orientace firmy na zákazníka a jeho spokojenost. Další část textu je věnována tématu spokojenosti zákazníků, které v současné době nabírá stále více na významu také v příhraničních oblastech. V závěru práce je zhodnocena právě současná situace v oblasti spokojenosti zákazníků, kdy se tato veličina stává prakticky výsledným měřítkem a tedy i zpětnou vazbou toho, zda se firma a její zaměstnanci chovají ke svým zákazníkům profesionálně a vytvářejí tím svoji konkurenční výhodu.

Key words in English

Profesionalita, kreativita, spokojenost, loajalita, příhraniční oblast, spokojený zákazník

Authors

VOLŠA, L.; MRÁČEK, P.

Released

16. 6. 2006

Publisher

Evropský polytechnický institut

Location

Luhačovice

ISBN

80-7314-097-7

Book

Jak úspěšně podnikat v příhraničních regionech jihovýchodní Moravy

Pages from

145

Pages to

150

BibTex

@inproceedings{BUT20140,
  author="Lukáš {Volša} and Pavel {Mráček}",
  title="Podnikatelskou profesionalitou ke spokojenosti zákazníků v příhraničních oblastech",
  booktitle="Jak úspěšně podnikat v příhraničních regionech jihovýchodní Moravy",
  year="2006",
  pages="145--150",
  publisher="Evropský polytechnický institut",
  address="Luhačovice",
  isbn="80-7314-097-7"
}