Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
VOLŠA, L. MRÁČEK, P.
Originální název
Podnikatelskou profesionalitou ke spokojenosti zákazníků v příhraničních oblastech
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Příspěvek spojuje několik aktuálních témat. V první řadě se zabývá tématem profesionality, kde podrobněji vysvětluje a analyzuje tento pojem. Zde jsou rozebrána jednotlivá kriteria hodnocení profesionality jako je odbornost, kvalita, zkušenosti, spolehlivost, poctivost, etika a osobní přístup k zákazníkům. Snaha o respektování a uplatňování těchto kriterií v praxi je důkazem orientace firmy na zákazníka a jeho spokojenost. Další část textu je věnována tématu spokojenosti zákazníků, které v současné době nabírá stále více na významu také v příhraničních oblastech. V závěru práce je zhodnocena právě současná situace v oblasti spokojenosti zákazníků, kdy se tato veličina stává prakticky výsledným měřítkem a tedy i zpětnou vazbou toho, zda se firma a její zaměstnanci chovají ke svým zákazníkům profesionálně a vytvářejí tím svoji konkurenční výhodu.
Klíčová slova v angličtině
Profesionalita, kreativita, spokojenost, loajalita, příhraniční oblast, spokojený zákazník
Autoři
VOLŠA, L.; MRÁČEK, P.
Vydáno
16. 6. 2006
Nakladatel
Evropský polytechnický institut
Místo
Luhačovice
ISBN
80-7314-097-7
Kniha
Jak úspěšně podnikat v příhraničních regionech jihovýchodní Moravy
Strany od
145
Strany do
150
BibTex
@inproceedings{BUT20140, author="Lukáš {Volša} and Pavel {Mráček}", title="Podnikatelskou profesionalitou ke spokojenosti zákazníků v příhraničních oblastech", booktitle="Jak úspěšně podnikat v příhraničních regionech jihovýchodní Moravy", year="2006", pages="145--150", publisher="Evropský polytechnický institut", address="Luhačovice", isbn="80-7314-097-7" }